Åhh :(

Idag var den vägning som jag fasat över kan ja ärligt säga. Jag har väntat på den vägningen där vikten ska stått still, eller still och still. På 1 vecka har jag gått ner 100 gram :(

Jag som är van med mina -1 eller -2 kg varje vecka tyckte det var superjobbigt. Men får se till att fixa det till nästa vecka! Den här helgen ska jag njuta och ta det lugnt, ska hålla koll på vad jag äter bara :) men nästan 19 kg har jag lyckats gå ner 18,9 kg, är mycket, jag måste se det jag har gått ner, inte det negativa :)

Men det positiva idag är att jag skrivit nytt kontrakt på jobbet och fick månadslön, dessutom blev jag en av de som varit på varenda gruppmöte ;)



Kommentarer
Victoria

Jag bävar också inför den gången då vikten står still. Men fortsätt kämpa och tänk på alla kilon du tappat :)

Kram

2012-05-03 @ 21:17:29
URL: http://vikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0