När man bara vill skrika rakt ut...

Vad ska man göra när ensamheten tar över och man känner sig alldeles tom på känslor. Att bara vilja gråta för inget ..

Jag hatar att vara ensam och behöver folk omkring mig, jag vill planera och njuter av fullt hus.

 

Jag hade en period under mina år på högstadiet där jag gick igenom en stor förändring. Jag försökte hitta mig, vilket jag fortfarande gör. Jag hade en svart period, där jag lyssnade väldigt mycket på Evanescense. Musik har alltid vart ett helande sätt för mig. När jag var arg, satte jag på hög musik och lyssnade, samma skulle jag vilja göra nu, men istället sätter jag på mig hörlurarna och lyssnar på musik från förr. Jag lyssnar på musik från min deprimerande tid, från högstadiet, från gymnasiet.

Musik är något viktigt för mig, jag använder det när jag är glad, ledsen & arg.Jag lyssnar oftast inte på texten, utan musiken runt om, lyssnar på alla toner. För mig är det något som gör mig avslappnad....

 

Så vad gör man när ensamheten kommer krypandes och tar över?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0