Onsdag

Veckans första jobbdag för mig, och jag kan ju säga att man har vant sig att ta den är lilla powernapen på dagen, även fast man bara gjort det 2 dagar irad! Så halvadagen gick åt att gäspa och klaga på trötthet, sen svepte jag en kopp svart kaffe, hör och häpna, utan mjölk och blev pigg på en gång. Då hade jag nog kunnat springa några varv runt huset om jag hade haft rätt skor och regnet inte hade trillat ner.

Den här veckan blir det endast ett pulspass, men med stor sannolikhet ett simpass! Jag simmade ju med en kompis för något år sedan, vi var riktigt duktiga hon och jag, simmade ca 2-3 ggr i veckan, men så fick hennes sambo jobb och ingen kunde passa hennes lillgrabb :( Men nu kör vi igång igen på kvällarna!

Så mitt mål kommer vara försöka få ihop 2 pulspass samt 1 simpass i veckan, kanske en förbättring? ;)


Jag kan ju säga nu, när nedräkningen har börjat, längtar jag sååå otroligt efter mat, vill smaka allt och njuta! Dessutom med maten kommer andra datum som jag riktigt längtar efter, mina belöningar som jag bestämt och ge mig ;)
21/4-Mysmiddag med favoritparet
22/4-Kalas för underbara prinsessan(men jag håller mig borta från allt onyttigt ;)
5/5-Mammablogg gala

Sen är det datum som ännu är hemliga, bara Mr och jag som vet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0