Dag 57


Är inne på min 57e dag och är så otroligt glad att jag gör det här! Har rensat bland kläderna och slängt massor och lagt i loppispåse, allt som jag vet är förstort och jag inte använder längre åkte på en gång, så nu kanske jag kan shoppa lite till ;)

Fuskvägde mig imorse, gör inte det så ofta, bara när jag behöver den där motiovationen för att se hur långt jag kommit på alla dessa veckor och jag är 15 kg lättare och jag trivs så bra med mig själv!


Imorgon ska jag försöka komma ut på en promenad med damen i vagnen och få lite steg, sen måste jag få till 2pulspass den här veckan! Åhhh! stressigt! Men jag blir glad om det blir ett iallafall. Helgen blir full med firande av svärmor på landet och kameran ska med!!

Nej nu blir det mys med familjen!


Keep or not?



Kommentarer
Jenni

Du är så duktig!! :-)

2012-03-26 @ 21:57:50
URL: http://jennisfamilj.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0