godmorgon, goddag, godkväll

Är helt slut efter en heldag på jobbet och ett svettigt pulspass. Känns som jag tränat dubbelt idag med allt min hopprepshoppande och springade med barnen samt träningen nu ikväll ;)

På Torsdag är det 12 veckorsuppföljning med allt som räknas med där, lite nervös!!! Hur mycket har jag lyckats gå ner under mina veckor med itrim, ja herregud, det ska bli riktigt intressant att se.


Jag har ju som sagt börjat äta, är inne på min andra vecka med 3 itrimmål samt 1 vanligt mål. Om en vecka börjar nästa period med varierat, som jag har tänkt och köra lite längre, kanske 1 månad? Har inte riktigt bestämt mig, allt beror på hur mkt jag lyckas gå ner med det. Mitt första mål är ju att komma ner till 70, sen får vi se om jag kanske vill ner till 65. Har inte bestämt mig än, men det målet är ingen bråska med. Trodde aldrig att jag skulle komma ner i den här vikten, inte ens med Itrim, men jag kommer lyckas! och det är tack vare allt stöd jag fått av alla!


Imorgon är en ny dag med nya möjligheter, eller vad det nu heter!


Jag och min underbaring i söndags! Matchtips?

http://blingo.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0