Första måltiden

Första måltiden på 11 veckor och det smakade underbart! Åt lunch på jobbet och fick en vegetarik sås med grönsaker i, sedan hade jag egen kyckling med mig som jag blandade i och åt med broccoli på sidan om. Jättegott! Men idag har jag lite ont i magen ;)


Men men fick lätt ihop mina 8000 steg, lämnar Elsa på morgon och får ihop ca 4500 steg från oss, till Elsas förskola och sen till jobbet och efter jobbet gick jag till Söderby skola och hade utbildningen där.

Imorgon äter jag lunch igen på jobbet eftersom det blir en sen dag igen, med avdelningsplanering, då sitter vi till 18 på kvällen och planerar, så då tar jag bara en shake, lättare och smidigare!


Kommentarer
maria

Har du ätit pulver i 11 veckor eller??



Kram Maria

2012-04-16 @ 21:41:32
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Victoria

Visst smakade maten bra :) Jag fick också lite ont i magen andra dagen, men nu går det bra :)

2012-04-17 @ 06:07:01
URL: http://vikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0