12 veckorsamtal

Idag hade jag mitt 12 veckorssamtal, där jag vägde mig på nytt, mätte midjan och satte nya förbättringar.
Förbättringarna denna gång blev;
2 pulspass i veckan
8000 steg om dagen
Småätarfri hela dagarna
Dricka 2 liter vatten om dagen!
Simma på onsdagar

Detta blev mina förbättingar för denna 12 veckors period, ska bli riktigt skoj och utföra de ;)
Dessutom har jag lyckats gå ner 19 (18,8) kg! och jag är sååå stolt! 3 kg kvar tills jag är nere på 70 kg! :) Mitt bmi ligger nu på 25, så jag är normal!!

Så idag är det en bra dag! Jag är stolt över mig själv som lyckas, även fast resan fortsätter, och kämpandet fortsätter.

Det har varit 11 jobbiga veckor med VLCD och LCD-mat, men nu när jag käkar 3 LCD mål och ett vanligt mål, känns det som jag kan köra så hela livet!

Nu ikväll ska jag leka med dotter o hennes nya dockhus och bara myyysa! ;)


Kommentarer
maria

grattis tjejen

Maria

2012-04-26 @ 19:36:42
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0