Träning

Simmade 40 minuter imorse, va skönt det va! Ska bli riktigt skoj att simma på morgonen nu, blir varje morgon som jag inte jobbar dag :) förutom måndagar, kanske ska försöka få in ett pass på gymmet då? ;)

Men men imorgon blir dte ingen simning, ska iväg och träffa min coach och sen får vi se, tar nog en prommix i gamla stan istället för att simma.

På torsdag simmar jag igen, ska bli kul. Längtar faktiskt på att komma igång och gå ner ännu mer! Och att sen kunna byta ut mål till riktig mat! Men imorgon blir det vägning, får se hur mycket som gått ner =)

Nu ska jag vila lite innan jag hämtar damen, sen blir det nog mys hemma innan jag drar till jobbet.



Kommentarer
maria

va duktig du e



Kram Maria

2011-01-18 @ 18:12:27
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Duktiga du som tränar!Vilken snygg header du har! Hoppas vi "ses" igen! Alltid kul med att följa andra mammor! =)

Trevlig kväll!

2011-01-19 @ 16:45:20
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0