1 km!

Lämnade Elsa idag på dagis, hon ska få nya tider, så nu får hon lite sovmorgon och vi får sällskapa med Cassandra och Josefin till dagis. Hon kommer fortfarande vara ledig varje måndag så jag får lite mystid med henne nu när jag är timanställd, sen får vi se hur det blir när jag pluggar :)

Cassandra och jag fortsatte till torvalla för att simma efter lämningen av barnen och där simmande vi 1 km på ca 40 minuter :) Jätteskönt! Benen blir alldeles darriga när man simmat klart!

Vägde mig imorse, och har gått ner 88,1, skönt med tanke på att jag fuskat lite och så har jag mens och är väldigt svullen!

Nej, ska fixa mig, sen ska jag möta C med familj och äta lunch med de, blir en gottig sallad :) sen åker jag tidigare in till jobbet och går från centralen.


Kommentarer
maria

va duktig du e.

Kram

2011-01-20 @ 14:45:33
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Veronica

Vad duktig du är :)

2011-01-23 @ 07:50:13
URL: http://attblifler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0