Oönskad paus

Det blev en oönskad bloggpaus av olika skäl, men nu är jag tillbaka =)
 
Igår körde jag månadens första pulspass och idag har jag träningsvärki låren, känns superbra! Älskar träningsvärk! Dessutom kommer jag börja jogga lite, promenera mer och har ett mål till nästa år, Tjejmilen! Det ska bli mitt mål, att få en bra kondin så jag klarar av att springa 1 mil! Jag har 1 år på mig, så nu gäller det!
 
Idag skulle vi ha kollat på en ny lägenhet, men det blev ändrade planer, vilket jag verkligen inte tycker om! Det hade vart kul om vi hade fått lägenheten, men så är det ibland :(
 
Nu ikväll blir det mys här hemma, =) Totte är och tränar,han är så duktig! Fattar inte hur han pallar, jag var ett vrak och pain in the ass under tiden jag åt VLCD, men han är coollugn!


Kommentarer
maria

ska han göra samma resa som dig ?
Kram Maria

Svar: Jo han går på samma diet som jag gjort :)
Mastodonten

2012-09-05 @ 19:07:39
URL: http://www.iahoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0