Helgen är slut

Imorgon börjar vardagen igen, med massa händelser. Denna vecka kommer bli jobbig, långa dagar..
 
Igår hade vi besök av min underbara vän Maria med man och barn. Vi hade trevligt och käkade gott. Jag bjöd på färsk pasta med fläskkarré i en senapssås med lite grönsaker. Till efterrätt blev det creme brûlee, men den misslyckades.. den blev inte fast utan rinnig :( Får testa fler gånger!
 
Idag hade vi lite besök från blingo. Självklart shoppades det loss till mig och Elsa samt mannen. De har fått in en underbar tröja, som jag bara var tvungen att köpa till honom.. en motivations tröja kanske ;) Elsa fick lite basic tröjor/byxor och en klänning. Jag unnade mig jeans. Dyra men helt underbara bagjeans!
 
Nu ikväll har jag tagit ett bad och bara njutit lite av man/barnfri tid. De är och hälsar på Elsas farmor/farfar som varit i Grekland i en vecka.. LYX!
 


Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Min helg börjar om ca 6-7 timmar. Efter 3 nattpass blir de 4 dagars ledighet :)

2012-09-16 @ 20:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0