Den nakna(osminkade) sanningen

Det är inte ifta jag är osminkad, och om jag ska vara ärlig, suger jag på att tvätta bort sminket, det försvinner när jag duschar. Alltså varannan dag.... Jag vet att jag säkert kommer åldras i hyn mycket fortare eftersom jag inte tar hand om den. Men jag behöver inspiration, råd och någon som följer med mig och visar vad som är bäst för mig. Jag har inte modet att gå och fråga i butik. Jag skulle bara vilja att någon berättade för mig; du har denna hudsort, här har du massa grejjer som du kan använda. Då kanske jag skulle ta hand om min hud bättre.....
 
Dessutom har jag ett svårt beslut att fatta just nu, på första bilden har jag piercingen, som jag har haft nu i 5 år, men den kanske ska bort, eller smycket kanske ska bytas ut... har alltid velat ha sådan piercing, men aldrig kunnat pga mitt serveringsjobb... Så vad tycker ni, bort med piercing eller bara byte smycke? ;)
 
 


Kommentarer
maria

Tvätta huden morgon & kväll är ett måste tycker jag. Cliniq har bra saker.
Jag tycker ta bort
Du e lika fin utan
Kram Maria

2012-09-25 @ 06:38:01
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
Ellinor

Parfymaffären i Västerhaninge Centrum har en jätteduktig och mysig tjej som är både kunnig och hjälpsam

2012-09-25 @ 21:38:58
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

Tänk om man kunde se sådär bra ut utan smink! Du är ju jättefin :-)

Jag är också sämst i världen på att ta bort sminket om kvällarna, kan jag ju säga :-P

2012-10-01 @ 15:30:34
URL: http://teodorsmamma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0