Vilken helg!

Loppisen i Söndags gick sådär, fyndade nog lika mycket som jag sålde, så det blev nog +-0, men men ;)
Det var trevlig iaf!



Efter loppisen blev det grillning, herrarna fick i uppdrag att handla mat och fixa medans vi mammor satt i solen och förhoppningsvis fick lite färg!


Sedan blev det hem, natta damen som sov igenom blöjbyte o avklädning och sen sätta igång med ihoppbyggandet av andra vitrinskåpet. Det gick sådär, ca 2.5 timmar, suck! Men det blev bra tillslut! Nu ska bara balkongen fixas och sen köket!

Kvällen för mig har tillbringats hos polisen för att fixa ett nytt id-kort. Jag har gått runt med mitt gamla pass, med mitt gamla efternamn snart i 1 år, skärpning! haha! Men nu är det fixat och kortet kommer innan kryssnngen i Juni.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0