Tisdag, åh min tisdag

En ny dag att vakna till, har drömt massa konstiga drömmar och vaknat till... Jag sitter just nu och äter min smoothie och lyssnar på en ny favorit, Loreens bidrag till mello, en favorit här och jag känner mig lycklig av den, vill bara dansa. Gymmar gärna järnet till den!

Idag blir det full fart på jobbet, sen plugga lite på rasten och skriva prov efter. De har ändrat reglerna, så förra terminen kunde vi sitta hemma och göra provet, perfekt för mig som kan sätta mig en kväll eller helg, men en här terminen ändrade Stockholm stad reglerna, provet ska göras på skolan för att minska risken för fusk. Så jag har fått göra provet på jobbet, där de har koll på mig, för att slippa åka in till skolan som tar ca 1 timme och sen hem sent på kvällen, eftersom proven gör mellan 18-21, lite sent för mig som börjar 8 på morgonen. Men som tur löste det sig. Och jag längtar verkligen tills imorgon, simnig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0