sjukdag

Vi har fått en liten sjukling här hemma.. :( Stackarn!

Vaknade inatt av att hon kräktes, som tur inte så mycket, men ändå, och T hann precis fånga upp det i handen, så vi slapp allt med sängklädsbyten mitt inatten. Vi lyckades alla somna om, oroligt men men. 2 timmar senare kräks hon igen, lyckas pricka hinken och sen vill hon upp, 05:30.. suck! Lyckades få henne att somna om till iallafall halv 8, då hon och jag gick upp.

Hon har vart gnällig och febrig hela dagen, men som tur inte spytt mer men matlusten är bortblåst, fått i henne vätska, en banan och en isglass samt en alvedon.

Så nu håller vi tummarna att hon blir bättre, på måndag får hon vara hemma med sin pappa och mysa. Jag får ännu inte vabba, måste få upp sgin först ;) men saknar faktiskt de dagarna jag kunde ha henne hemma och mysa en hel dag.

Vi har dessutom lyckats storhandla idag, min pappa kom hit en snabbis och umgicks med sitt barnbarn medans vi rände omkring till centrum där jag inhandlade en ny jacka till damen och skor och tights till mig och sen begav vi oss till Maxi med resten av haningeborna.... Gick bra faktiskt och lyckades få med mig massor mat och saker till kalaset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0