#¤%&/(&¤#&%/&()&==/%(&¤/¤#%"!

Just nu känner jag mig hemsk, mot mig själv. Har inte tränat en enda gång den här veckan och har inte gått mina 8000 steg någon av dagarna. JAG ÄR HEMSK! men det har vart en hemsk vecka på många sätt och vis, så jag har lagt undan allt sånt på hyllan och får fortsätta nästa vecka. Man får ha Nej-dagar ibland och idag vart det min tur.

Imorgon står vägning  på schemat, yaaay(ingen entusiasm i det)

Ikväll har vi planerat en månads matplanering, skrivit matlistor och fixat inhandlingslista för aprilmånad. Vecka 16 får jag äntligen börja äta, och jag valde nog mest mat den veckan, blev goda middagar som jag vill äta och som hela familjen kan äta :) Nästa mål att planera efter den vecka blir frukosten. Ska bli skoj det med! Att lära sig äta frukost!

Men nuu ska jag dra mig tillbaka för kvällen och njuta av ett avsnitt med Greys och snart är det helg!


Kommentarer
Ellinor

Du är faktiskt bara människa och ingen robot,man FÅR ha antidagar ibland...kram

2012-03-21 @ 22:48:16
URL: http://elligrta.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0