Onsdag

Ursäkta det dåliga bloggandet, men är inte på topp just nu, är inne i en svacka och försöker bara komma upp ifrån den just nu. Vill så mycket men har ingen motivation till det. Jag vill planera och göra något roligt, med underbara vänner, så jag ska tokplanera min Pink Ladies kväll. Den ska vara så bra! Inget får gå fel! Men jag vill planera mera! Jag vill sätta min hjärna i arbete och fokusera på annat...

I helgen har jag massor som kommer få mig på bra humör, får träffa min underbara vän i Årsta och mysa loss där, sen händer massa annat.


Nej planera tjejkvällen kanske.. ge tips på allt som har med rosa att göra!!


Kommentarer
maria

Massa fina rosa Ljus på Village



Kram Maria

2012-06-07 @ 10:25:31
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0