Mitt hjärta

Foto: Sov så sött mitt lilla hjärta http://instagr.am/p/MVjKIZCz82/
För 9 år sedan, hade jag precis slutat 9an, jag var tokdeppig och ville göra något åt mitt liv. Så när jag gick runt på Haningedagen och stötte på kattvärnet, kändes det perfekt, jag skulle bli volontär på katthemmet och ta hand om hemlösa katter. På deras invigning träffade jag på en pratglad, underbar liten dam. Hon gosade och slutade aldri prata med mig. Det var kärlek vid första ögonkast. Hon skulle bara hem till mig, det var bestämt. Fick med mig min mamma, pappa och lillbror på besök hos denna underbara dam i hennes tillfälliga hem, där hon bodde med sin kompis. Hon drog sig undan men kompisen visade upp sig ordenligt och de fick flytta hem till oss. Men trots att mitt lilla hjärta lurade oss, så har hon ett oss 9 underbara år. Under dessa 9 år har hon växt och blivit en underbar katt med sin underbara personlighet, som bara växt. Hon har varit de andra katters mamma, fräst till när de blivit för mycket och inte vart feg att slå till när det behövs.
 
 
Nu har min underbara Smulan fått somna in och hela mitt hjärta har gått i bitar. Jag älskade denna dam så otroligt!!


Kommentarer
Boel

Allas våran Smulan sitter uppe i katthimlen och ser ner på våra liv. Hon hade det jättebra hos oss och var en underbar liten katt.

2012-06-27 @ 11:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0