Bakkväll

Torsdag och arbetsveckan är över för min del. Känns bra med lite långledigt, 3 dagaristället för 2 ;)
 
Idag hade jag motivationsmöte och jag går i rätt riktning. Jag tänker rätt och gör rätt för att stå kvar på min vikt. Jag skulle egentligen tränat efter mötet, men skippade det, pga värmen och missat mellis, så gick hem till min inderbara familj och åt middag med de.
 
Nu ikväll har tvättmaskinen gått varm, och ugnen med ;) Jag, Elsa & mr T har bakat ca 40 minipajer tills imorgon då vi ska till landet och mysa med resten av mr´s släkt. Så det blir nog lite gott imorgon också. Missade ju påskmaten och jag älskar allt som har med påsk/midsommar/julmat, sillen, laxen och allt annat!
 
 
 
Steg idag:10132


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0