Tävlar

Om 4 veckor är det dags för mammabloggkryssningen som Mgroup PR & Event, samt  Johanna Salkert håller på planerar. Det är min första mammabloggkryssning och det ska bli riktigt spännande!
 
Nu hålls det en tävling och självklart ska jag vara med :)  Jag är med och tävlar om ett presentkort på 1000 kr hos Solentro. Där kan man beställa fotoböcker. Man kan välja mella 4 olika storlekar, och 4 olika bindningar.
 
Om jag skulle vinna skulle jag fixa en stor(maxibok) bok med massa bilder från graviditeten, tiden med Elsa som nyfödd-fram tills nu, bilder från bröllopet och andra roliga minnen som vi i våran familj kan ha och minnas. En bok som vi kan bläddra tillsamman in och skratta åt roliga händelser.
 
Så nu är jag med och tävla och hoppas på det bästa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0