Hejsan Tisdag

Veckan har precis börjat och jag har vart på mitt första PK-möte. Känner mig så välkommen på jobbet och längtar dit verkligen! Även fast jag får hoppa runt lite i början, men sen kommer jag vara vikarie för en tjej som går på mammaledig och då blir det mest en o samma avdelning :)

Sen händer det så mycket nu på jobbet som gör att jag blir glad, barnen lär sig mitt namn och det är stort för mig. De stora barnen som jag jobbat med kommer fram o kramar mig och vill att jag ska vara inne hos de, chefen säger bara hur nöjda de är med mig. Jag är sååå glad verkligen!

Nu hoppas jag att vi får en hel natts sömn så vi kan vakna pigga imorrn :)



Kommentarer
Ellinor

Blir glad för din skull/kram Ellinor

2012-01-17 @ 21:04:47
URL: http://elligrta.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0