Tredje dagen

Jag har genomlidit den tredje dagen, den dagen som ska vara den värsta, och det håller jag med om!

Allt går jättebra på jobbet, jag kan sitta med barnen och lägga upp mat utan att bli sugen det minsta, men så fort jag kommer hem så blir det ett helvete i mitt huvud, det är svårt att förklara, men jag hoppas det blir bättre.
Jag har Totte som stöttar mig. Jag höll på ge upp idag, men han påminde mig hur mycket jag ville det här, och jag vill det verkligen!!

Jag tror att det är de första 3 veckorna med VLCD som är svårast, 600 kalorier per dag och inte direkt så goda shakes. Nästa period är godare och med mat.

Tack för idag helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0