Helgen börjat med snuva...

Har stått i köket och kämpat hela veckan, vilket har lett till att jag blivit dunderförkyld! Näsan rinner och jag är på allmänt dåligt humör. Dessutom är jag stort behov av en massage! Får försöka flörta till mig en av mannen kanske ;)
 
Tycker det är så tråkigt med höst just nu, vädret är inte alls på top och min höstdepression börjar komma, så får försöka ha så många projekt som möjligt nu i höst för att slippa tänka.
Dessutom börjar en ny månad imorgon, September kommer bli en jobbig, men spännande månad.
Vi ska på begravning, fira Elsas sysslingar som snart fyller år, läkarbesök, bröllop samt lite annat smått och gott.
 
Snart ska jag sova. imorgon blir det nya äventyr, vi ska iväg på fest.


Kommentarer
maria

Krya på dig
Maria

2012-08-31 @ 21:48:27
URL: http://www.iahoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0