Vart tog våren vägen

Vaknade upp i ett vitt vinterland, aja, bara att ta fram vinterskorna igen. Men det är väl egentligen något man får vänta sig, i april?


Idag ska vi iväg på kalas och fira Ture som fyllt 4 år :) och jag ska gå och sukta efter allt gott som jag inte får äta.. tar med mig mi goda bars och njuter av den. På måndag startar nya perioden i min diet, upptrappning, ska bli riktigt kul att tugga riktigt mat och inte en bars! Och att sen kunna laga maten till sig själv och inte bara till resten av familjen, gud vad jag längtar! Kan det gå fort till måndag ;)


Kommentarer
Victoria

Det var så gott med mat :) Men det känns läskigt. Snart är det måndag och då får du äta :)



Jag har inte hittat nån klänning än. Ska till stan nästa helg och titta. Har du hittat någon?

Kram

2012-04-14 @ 15:45:55
URL: http://vikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0