Usch!

Vet inte vad jag ska göra direkt. Fick reda på häromdagen att min farmor sambo, som har vart som en farfar för mig hela mitt liv har fått cancer! Det ser rätt dåligt ut och jag mår verkligen piss av det.

När jag var sjuk, var jag förbannad på mina närmaste vänner, de hörde aldrig av sig, men nu kan jag förstå de. Man är så jävla rädd! Jag är rädd, vet inte vad jag ska säga, eller nåt! Det är hemskt om han dör! Han har funnits där hela mitt liv, jag kallade honom farfar när jag var yngre.

Han hade ju sina barnbarn från sin sida, men han behandlade alltid oss som sina biologiska barnbarn. Ingen var bättre än den andra!



Kommentarer
Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

men fy fan va den jävla sjukdomen ska ta folk man tycker om :( de är fan inte rättvist!

tänker på dej vännen <3

2011-09-28 @ 19:29:35
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Mamma

Förstår att det blir jobbigt, Rune vet om detta för jag pratade med honom i söndags. Även Mattias har jättejobbigt att tackla detta.



kramiz

2011-09-29 @ 09:23:31
Amina

Stor kram på dig vännen <3

2011-10-02 @ 18:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0