Jobbdag

Den här dagen börjar dra sig mot sitt slut. Jag har jobbat idag, vilket va jättekul! Det kändes konstigt att det var 10 minuter till jobbet istället för 45 minuter med buss! Är ju så van nu att sitta länge på bussen och gå hemifrån nästan 2 timmar innan jag börjar, men nu kunde jag lugnt lämna damen på förskolan och sen ta det lugnt till bussen och den tog 10 minuter!! Herregud!

Imorgon blir dte pluggdag, annars får jag straffa mig själv med något! sen är jag väldigt sugen på shopping ;) Har ju lite saker framöver som kräver lite snygga kläder.. Tjejkvällar hit, glöggkvällar dit. Ja, massa roliga saker!

Imorgon lovar jag bilder på vårt underbara vardagsrum. Nu har vi bott in oss i den nya tvmöbeln och de nya tavlorna. Jag är sååååå nöjd!

Nej nu tandborstning och nyp i T´s bröstvårta ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0