Hemmadag

Jag och Elsa har haft en hemmadag idag, hon fick gå hem tidigare igår från förskolan för hon var dålig i magen och bajsat 3 ggr, sen bajsade hon 4 ggr hemma :/

Men men idag har det faktiskt bara hänt 2 ggr! Så vi har haft en städ och bakdag idag :)

Börjar bli så nöjd med lägenheten nu, och vi har fått såå mysigt! Bott här i 2år har vi och nu börjar vi bo in oss!
Nu är dessutom hösten här och vi tänder ljus och njuter verkligen!

Idag satte jag upp lampan som vi köpte på IKEA, helt underbar! Det är en stor golvlampa och den finns i bordslampor också, så det är nog nästa projekt efter tvhyllan ;)

Imorgon är det min sista praktikdag :( kommer sakna barnen så otroligt, men får ju träffa de varje tisdag som tur är ;)

Men jag hoppas verkligen att jag kan få ett jobb där, trivs så bra, trots åkandet, men det är det värt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0