Dag 15 – Tio saker du inte vet om mig

Herregud, ja, vad är det ni inte vet om mig?!!!

1. Jag hatar att prata i telefon, ringer bara om jag riktigt måste, annars smsar jag
2. När jag umgås med folk för mycket, kan jag börja prata som de eller använda vissa rörelser de använder
3. Innan jag träffade Totte, trodde jag inte på riktig lycka
4. Jag älskar att träna, men bara jag har någon att träna med
5. jag älskar skvaller. tyvärr
6. Anledningen till varför jag vill bli gravid igen, är för att jag älskade min kropp och jag vill känna samma lycka som jag kände när jag var gravid med Elsa och vara med om hela gravid-småbarnsresan igen
7. Jag älskar att ha boxershorts på mig, har till och med tagit 2 av Totte
8. Jag har väldigt kort stubin
9. Jag har väldigt dåligt morgonhumör
10. Jag hatar att diska bestick, så lämnar alltid kvar de, så Totte får ta de istället ;)


Kommentarer
Mamma

Visste det!

2011-10-15 @ 18:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0