dag 12 – Utan er, inget jag

Utan min familj och mina vänner skulle jag inte klara av vardagen.
Utan mina jobb, som håller mig sysselsatt, som tröttar ut mig så jag kan sova på nätterna, är jag inget.
Utan barnen på jobbet, som får mig att skratta tills magen värker, är jag inte mig själv.
Utan underbara arbetskamrater, som inte läser det här, men men! Som gör att jag trivs på jobbet och vill komma tillbaks, är jag inget.
Utan musik och böcker är jag inget.

För mig är allt i mitt liv viktigt, det är som en cirkel, som gör att jag är jag och att jag klarar vardagen.

Min familj är det viktigaste, det är de jag lägger all min oro, min lycka och mitt liv på.
Mina vänner är de jag ger mig tid, mina tankar och funderingar till och tar emot deras problem.
Mina jobb, gör att jag går upp på morgonen och är igång ordentligt på dagarna, och ser till att jag får shoppa ;)
Mina arbetskamrater gör att jag utvecklas på jobbet och trivs.
Barnen på jobbet gör att jag skrattar och de utvecklas med mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0