Dag 10 – Dumma påhitt

Oj oj! Jag har många dumma påhitt bakom mig, det värsta är nog den gången jag och en kompis lurade min mamma att skriva på ett papper så vi kunde köpa oss varsin mus, eftersom att vi var under 15 så behövde man målsmans underskrift och vi var väl 10 kanske ;)

Mössen var slut så vi köpte en råtta istället som vi döpte till Mimmi, hon fick flytta in i Bodils pappas gamla värktygsskåp, perfekt tyckte vi.

Vi höll henne hemlig ett bra tag innan hennes mamma kom på oss och vi var tvugna att bekänna för min mamma att vi lurat henne.

Mimmi åkte tillbaks till zoo´t och det var tur, med tanke på att hon väntade tillökning ;)




Kommentarer
Gabriella

Hahaha det var ju ett riktigt kul påhitt =) Nåt sånt hade jag nog aldrig vågat mig på som tioåring ^^

2011-10-02 @ 21:03:00
URL: http://workingoutwoman.blogg.se/
Mamma

Vad är utökning? Det kanske skall vara tillökning. Ja den storyn har gått hem hos alla,ni var mycket finurliga när ni bad mig skriva lappen som ni sedan visade på zoo haha

2011-10-03 @ 09:13:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0