Tävling: Disney on Ice!




Nu har du möjligheten, att med ditt barn följa med på ett äventyr i en magisk värld, som du aldrig kommer att glömma.
Princess & Heror tar nu över Globen i Stockholm under en period i Januari och du och ditt barn kan bli två av de som sitter där och drömmer er bort.

Ni kommer möta på prinsessor och prinsar, som slåss mot drakar, häxor, följa med när de upptäcker nya världar. Det här är ett äventyr som NI inte vill missa!


Så här gör du för att tävla:
Skriv en motivering till varför du och ditt barn ska få gå. Länka inlägget i din blogg för en större chans till en vinst.
Glöm inte att skriva med emailadress

Tävlingen avslutas den 13 December vid midnatt, då får du reda på dagen efter om du vann 2 biljetter till showen på Globen i Stocholm den 5 Januari-2012 kl 14:30

 



Kommentarer
Miku

http://miku-san.babyblogg.se/188057/Tavling-om-biljetter-pa-Disney-On-Ice/



Jag har inte varit iväg på något riktigt ordentligt med min Skrutta. Vet att hon skulle älska Disney On Ice eftersom hon är tokig i allt som har med Disney att göra - men det är inte det lättaste att ha råd med såna saker som ensamstående förälder - som dessutom pluggar.

Jag tar varje tillfälle jag får att hitta på något kul med henne.

Tyvärr blir det oftast "bara" sånt som inte kostar något, vilket inte alltid är superkul.

Jag vill kunna ge min dotter en fin upplevelse där vi kan sitta och skratta tillsammans.

2011-11-30 @ 11:06:09
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Anna

Jag vill vinna biljetterna till min man och son så dom kan ha en mys dag tillsammans dessutom är sonen kär i Jasmine ;) så henne vill han gärna se Skulle vara första gången för sonen att få gå på något sån här

2011-11-30 @ 13:47:57
URL: http://annatengelin.blogg.se/
Fröken Ahlskog- Ensamstående tvåbarnsmamma

Åååå Marie jag vill så gärna vinna! Jag har gått på Disney on ice varje år sen jag var liten, men i år har jag inte råd att gå med min 3 åring. Vi har haft ett jobbigt år med separation från barnens pappa och jag vill så gärna göra något fint för henne. Som ensamstående har jag inte alls mycket pengar över till nöjen när alla räkningar är betalda. Snälla du, låt min prinsessa få göra något roligt med mig, vi vill så gärna se prinsessor på skridskor.

Jag håller alla tummar jag har och länkar hela din blogg på min egen blogg.

2011-11-30 @ 21:41:31
URL: http://frokenahlskog.blogg.se/
Annica

Min äldsta dotter vill jag ta med hit, som har Rapunzel som favorit.

Prinsessorna oss styr in i ett fartfyllt äventyr.

Skulle vara bästa present som med Tomten anlänt.

2011-12-06 @ 09:12:14
Jenni

Nu när min föräldraledighet börjar ta slut, måste jag ta ut extremt lite dagar varje månad (=lite pengar). Jag skulle HEMSKT gärna vilja vinna detta och gå med min äldsta lilla prinsessa, vet att det är något hon skulle älska! Det skulle vara roligt att ha en mamma-dotter dag, då vi aldrig gjort något "speciellt" ensamma förut :)

2011-12-11 @ 21:13:22
URL: http://jennisfamilj.se/
Emmy

Tjohoo.. klart man vill gå på Disney on Ice, var själv på det som liten och har väldigt mysiga minnen från det. Kommer ihåg att jag varå himla imponerad över deras förmåga att åka skridskor! Vore kul att ge Ture samma (förhoppningsvis) mysiga minne och kanske han blir sugen på att prova skridskor också ;)



Länkar här

http://emmyt.blogg.se/2011/december/disney-on-ice.html#comment



KRAAM!

2011-12-12 @ 16:51:02
URL: http://emmyt.blogg.se/
Sophie, 29 & 7-barnsmamma

Vilken härlig tävling! Vi var på Disney on ice för ett par år sedan. Det vore underbart om vi vann, jag skulle överraska min man om jag blev den lyckliga vinnaren, så skulle min man och en utav våra döttrar få åka iväg ensamma och se Disney on ice, lite egentid tillsammans som inte alltid är så lätt att finna då han jobbar heltid och vi har en stor familj.

Håller tummar och tår!

Kram

2011-12-13 @ 18:46:51
URL: http://flerbarnsmamma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0