Usel

Jag suger verkligen på att blogga just nu, har varken tid eller lust! Men men, tror det blir bättre sen när sommalovet börjat ordentligt. Nu är det 2 grupparbeten som ska in och 2 inviduella, ett av de på söndag och jag har inte börjat. Har legat med huvudvärk hela dagen och äntligen har de försvunnit!

Men skolan går ändå bra! Har ju haft 2 inviduella uppsatser och 2 grupparbeten, grupparbeterna fick vi vg på och uppsatserna MVG och G!

Idag har jag dessutom vart iväg en snabbis till Farsta och kollade på min hand. Har haft prooblem med vänstra när jag jobbar, den låser sig mitt i allt. Så blev stucken av en nål 2 ggr i muskeln och göra lite övningar med fingrarna, sen fick jag små stötar på nerverna. Helt frisk! Så han trodde det var triggerfinger.. så vi får se vad som händer.

Ikväll blir det jobb, sen skola och plugg resten av veckan. På Lördag åker jag iväg till Norrköping och hälsa på släkten där, har inte träffat de på kanske 10 år, sen är det massa av de som jag aldrig träffat! Så det ska bli spännande :)


Kommentarer
Jenni, vikt och bröllopsblogg

Hoppas du får det trevligt i helgen :)

2011-05-12 @ 08:39:19
URL: http://jennisfamilj.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0