Oj oj!

Jag verkligen glömmer bort bloggen, loggar bara in snabbt och kollar kommentarer, men självklart är det lika många kommentarer som inlägg ;) alltså noll!

Har jobbat ocj pluggat hela veckan och trodde jag skulle få vara ledig idag, men nej! Jag står på schemat och ska in till jobbet om ca 1 timme.. suck, sånt känns jobbigt. Men oväntade pengar ;) Sen håller jag nog på att bli sjuk, känner mig hängig till och från :(

Imorgon är det jobb igen, och på söndag! Äntligen en ledig dag. Då hoppas jag på fint väder så vi kan tillbringa dagen ute och mysa :)


Elsa är dessutom ledig från dagis idag så vi har lekt och sovit, haft en mysig dag helt enkelt.

Nu är det dags att byta blöja på henne, doftar bajsblöja, sen vidare till hennes farmor och lämna av henne.

Tudels!


Kommentarer
Lucia

Kan blir så ibland att man glömmer bort bloggen, händer mig ganska ofta hehehe =)



Kram

2011-05-06 @ 17:54:19
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Mamma

Hoppas att det går bra att jobba, känner som du och undrar om jag håller på att bli sjuk. få hoppas att så inte är fallet.



ha det bra '

kram

2011-05-06 @ 19:57:44
Ellinor

Pengar är bra men glöm inte att vara rädd om dej!Kram

2011-05-07 @ 10:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0