Helgen som varit.

Hemma och färdigpluggad, Totte har firats med bubbel och presenter.
Helgen har vart underbar, spännande och fylld med skratt!

I går tog jag och Mamma tåget till Norrköping, där blev vi uppmötta av A, som är mammas halvsyster, hon körde hem oss till henne där vi fick fixa oss, och ta en snabbvisit till deras stora centrum. Sen åkte vi vidare och hämtade upp mammas biologiska mamma, och åkte vidare till mammas halvbror K. Där var det öppet hus och jag fick träffa mina kusiner igen, senast va ca 12 år sen. Det blev en kväll fylld med skratt, mat och alkohol! Gick och la mig vid 23tiden och såg faktiskt inte slutet av ESC, men kollade på mobilen någon gång under natten :)

Jag hade jättetrevlig och jag hoppas verkligen vi kan träffas fler gånger.





Nästa gång ska jag försöka få bilder på oss alla :)



Kommentarer
Miku

Verkar som att ni hade kul =)

Grattis på Totte i efterskott.

2011-05-16 @ 08:45:06
URL: http://miku-san.babyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0