Uppdatering från helgen

Har faktiskt inte hunnit sitta här en längre tid den här helgen, fullt upp helt enkelt!

I fredags var vi på 2 årskalas hos Leon som fyllde år, jättetrevligt, Elsa och jag stannade till halv 7, sen kom Totte och hämtade oss :)

Lördagen tillbringade jag på jobbet, alltid lika roligt att jobba! Slutade 23, och kom hem lagom tid :)

Söndagen var jag jättetrött! Men vi mös här hemma, tog en powernapp allihop på eftermiddagen, Elsa i sin vagn, som hon förövrigt älskar! Hon sover hellre i den än i sin säng... kan vakna på natten och vilja sova i vagnen istället.. hmpf!

Igår var vi inne på mitt ena jobb och skrev in mina tider på lönerapporten, och sen åt vi lite lunch med min mamma, jättetrevligt! Sen tillbringades eftermiddagen med Cassandra och barnen.

Sen fick jag ju reda på att jag kommit in på kursen jag ville! Ska bli sjukt skoj att börja plugga igen :)

Idag lämnade jag Elsa på dagis och åkte och jobbade några timmar, sen blev det en snabbfika med Cassandra innan vi hämtade barnen. Elsa och jag mötte upp Miku och Sara-Li, vi har inte träffats på typ 2 månader, så det var roligt och barnen hade verkligen saknat varandra!! Vi bjöd de på middag och de har precis gått hemifrån....
Det va himlans skönt att få prata ut om allt! Ibland behövs det..

Imorgon måste jag städa, och tvätta, usch! Sen vidare till läkarn och kolla min hand. Får sjukt ont när jag bär tallrikar, har kunnat bära 8-10 när jag dukar av, men klarar bara av ca 5 nu, och handen låser sig :O



Kommentarer
mamma

Lycka till hos doktorn

2011-03-16 @ 08:34:34
Jenni, mamma till Nova och Nellie

Ja personen var anonym. Alltid samma människa som kommenterar också :p Hoppas handen blir bra! Kram

2011-03-16 @ 10:36:42
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Ellinor

Grattis till skolstart tjejen,du kommer att bli en busbra "dagisfröken"Kram

2011-03-16 @ 10:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0