Reser mig snabbare

Det gör fortfarande ont, men smärtan försvinner. Jag reser mig snabbare nuförtiden, vilket är skönt.
Längtan finns fortfarande kvar, precis som alltid, den bara finns, hoppet finns. Men inget mer.

Jag är glad att jag har de som bryr sig, annars hade jag nog inte rest mig snabbt. Jag lyssnar på min måbra musik, dansar runt i lägenheten och bara njuter av våren! Solen tittar fram och ger den värmen jag behöver. Jag älskar våren, den kommer med en lycka jag aldrig kan beskriva känslan av får av den första vårdoften.

Men jag vet att det här året kommer bli underbart, jag kommer få följa min underbara dotter som fyller år om 1 månad, jag och Totte kommer vara med om en av de största händelserna i en liv!


Tack!


Kommentarer
Ellinor

Jag blir glad i magen när du är glad,jättekram/Ellinor

2011-03-23 @ 15:56:12
Mamma

Älskade dotter!

Vad vore jag utan dig och din bror. Jag finns alltid här för Er. Detta år kommer att bli så fint och underbart. Du har en underbar fästman som snart kommer att bli din man och Ni tillsammans har den mest fantastiska dotter man kan tänka sig.

kram

2011-03-23 @ 19:16:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0