1 mars!

Hjälp, har inte fattat att dte är Mars ännu, fan va tiden går fort!

Idag blev det en långis med Cassandra o Lexus till Vh där jag hämtade gamla vagnen, den med snurrdjul där fram :) Den tog vi faktiskt bussen till centrum och handlade lite lunch innan vi gick hem till mig och åt samt pratade massor :) Riktigt mysigt och ibland behöver man verkligen prata av sig!

Sen efter hämtningen så åkte vi alla 5(C, jag, J, Elsa och L) vidare till Jessica där alla barnen fick leka och där stannade vi på middag, blev mat på kinsen, som förövrigt var jättesega! Så de bjöd mig på friterad banan och jordgubbsglass ;)

Nej, ska snart sova, är jättetrött verkligen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0