Torsdag

Vi har haft en trevlig dag på Essingen, men självklart glömde jag kameran, fy fan vad jag är dålig!! Snap on my fingers!

Men vi blev bjudna till Essingen på grillunch hos Tottes kompis Riccard med familj, så vi gjorde ett stopp på Maxi och köpte lite grillmat sen åkte vidare. Där badade barnen i deras barnpool och sprang runt och hade skoj. De lekte snällt tillsammans och Elsa fick inga utbrott alls! Hon var vaken tills vi åkte, då somnade hon 20 minuter i bilen.

Nu ikväll har vi nattat prinsessan, ätit ost. Totte spelar poker på datorn och jag sitter vid den bärbara och drömmer mig bort till bröllopet. 15 kvar som ska svara, sen har alla svarat! LÄNGTAR!

Imorrn ska Elsa till sin mormor, så vi ska mysa massa innan hon lämnas och jag åker till Årsta.


Kommentarer
Frida

Varför har du satt lösenord på din bröllops blogg? :(

2011-06-03 @ 12:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0