Tisdag

Idag har jag haft en sån där underbar dag! Går verkligen inte att förklara varför, men allt har bara funkat som jag vill!

Jag och Amina låg och solade några timmar på dagen och låg och pratade bröllop! LÄNGTAR!!
Sen blev det en snabbis hem till mig och drack kaffe innan vi hämtade prinsessan. Gick ner i parken en stund innan vi drog vidare till ICA.

Nu ikväll blir det en lugn kväll, känner huvudvärken, som vanligt nuförtiden! BLÖH! Kanske spelar lite spel innan jag går ocg lägger mig ;)

Imorgon blir det några timmars jobb innan jag hämtar Elsa och sen är det jobb tors och fredag. Torsdag blir ett långpass på 14 timmar, massa pengar! behövs verkligen!!

Sen på lördag åker jag till Årsta till Denice på brunch, mysigt :)



Kommentarer
Ellinor

Härligt att du har haft en mysig dag/kram

2011-06-07 @ 21:51:26
URL: http://elligrta.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0