Måndag

Helgen är förbi och den har vart underbar!

I lördags tillbringade jag kvällen och natten med Jessica, Rebecca och Andrea. Vi shakade loss ordentligt på Victoria och åkte hem vid stängning. Jag vaknade vid 10 på söndagsmorgon, tillbringade dagen ensam, Totte jobbade och Elsa var med min mamma och pappa.
Men vid 17 tiden kom hon hem och vi åt en mysig middag tillsammans hon och jag. Sen när hon hade somnat åt jag och Totte ost och kex och hade det mysigt innan vi la oss vid 9.

Nu ikväll ska vi iväg till Kicki, vår toastmadamme. Dit kommer också våran tärna och bestman samt min mamma som kommer vara värdinna. Vi ska planera bröllopsdagen lite och äta lite gott.

Kan inte riktigt fatta att det inte ens är 3 veckor kvar! Fy fan vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0