Sommar!

Nu vill jag har sommar! Jag hatar snön och isen, man måste klä på sig massa kläder och man fryser hela tiden! Ge mig bara lite värme tack!

Sitter här med min frukost, en shake och en kaffe, ska iväg och simma, sen blir det hem och städa lite innan jag ska hämta Elsa från dagis :)

Sen ikväll blir det gymmet och jag ska gymma gärnet kan jag ju säga! Bli av med all överskottenergi som jag brukar ha innan jag går och lägger mig. Sen hem och sova.. :)

Igår låg jag och Totte och pratade länge om allt och inget, eller det blev mest om bröllopet :) Men det va mysigt, saknar de stunderna!


Kommentarer
maria

Mysigt!!!



Ha det bäst!

2011-01-26 @ 14:35:58
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0