KALLT!

Kan inte vintern bara försvinna!?!? Jag är så trött på den, så trött på att frysa hela tiden! Jag går runt i massa kläder här hemma och bara fryser hela tiden, bara längtar efter våren just nu!

Försov oss nästan imorse, 5 i 8 vaknade vi och då var det bara slänga på sig kläderna och gå till dagis. Lämnade Elsa på dagis och gick till simhallen, tråkigt att simma själv så imorgon blir det promenad med Cassandra istället :)

Trodde jag hade några bilder på kameran, hade inga! Herregud! Får ta igen det i helgen då det är dop :) Så Elsa ska få träffa Nellie o Oliwer. De har inte träffats på evigheter, så hon kommer nog tycka det är roligt!

Nej, måste fylla på teet innan jag dör av frostskador ;)


Kommentarer
i min lilla lilla värld

Du r verkligen inte ensam om att längta til våren =)

2011-02-17 @ 20:23:27
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0