Helgen

Nu tar jag mig i kragen här och uppdaterar om helgen! Jobbade som sagt i fredags på mässan på en jättestor fest, massa fulla människor som var utklädda i discotema. Hey!
Fick ihop några timmar, vilket kändes skönt men också i fötterna, måste verkligen köpa nya sulor!

Men lördagen tillbringades på bröllopsmässan, hm skriver mer sen i andra bloggen.
Efter mässan blev det lunch/middag på Mongoliska och sen hem och vända på en gång för att åka på tjejkväll hos Sofia. Hade jätteroligt! Vi sjöng och satt och pratade massor, behövdes verkligen kan jag ju säga :)

Söndagen tillbringades i soffan, jag var bakis, som vanligt, även fast jag inte dricker mycket längre... suck!

Idag blir det Ikea med familjen, mys, får se vad vi får med oss hem.



Kommentarer
sofia

måste du ta det fulaste bilden av mig !!!

2011-02-01 @ 13:06:52
maria

Kul bild Ha Ha

2011-02-01 @ 21:21:56
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0