Arbetsintervju

Har inte haft ork att uppdatera, men nu kommer det lite text och bilder :)

Gårdagen tillbringades hemma med Elsa, hon är ju fortfarande ledig på måndagar och igår ångra jag verkligen det. Hela morgonen tillbringade hon sur. Skrek som bara den och var jättearg. Ville inte äta, sov eller leka. Slogs och sparkades... är det så här 2 årstrotsen börjar?

Men efter lite sömn blev hon gamla goa Elsa igen ett tag :)

Idag lämnade jag henne på dagis och gick hem och fixade. Ringde lite samtal och det slutade med 2 dagars jobb den här veckan samt en jobbintervju på tisdag :) Sökte 4 jobb igår och jag hoppas på något av de :) helst heltid!

Men senare mötte jag upp Cassandra med familj och höll de sällskap under deras lunch, sen gick jag och C och fönstershoppade med lilla Lexus. Hittade en underbar skinnjacka, som jag självklart köpte ;) Cassandra köpte en likadan, eller det va jag som köpte som henne, eftersom hon betala sin först ;)

Nu ikväll har vi ätit wook, gott som vanligt med massa grönsaker. Jag ska iväg och gymma med Amina om 1½ timme :) Finally! Imorgon hoppas jag på simning, länge sen och jag saknar det!





Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Japp imorn blir de en timme simning :)

2011-02-08 @ 19:03:35
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Ellinor

Snygging!

2011-02-08 @ 21:28:59
maria

va duktig du e med träningen. kram

2011-02-09 @ 12:15:28
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Emelie- mamma till två underbara flickor!

Skitsnygg jacka! Vart hittade ni den nånstans? :)

2011-02-11 @ 19:11:05
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0