Arbetsintervju-check!

Började morgonen med att ungen slog upp sina blå halv 7! Nej, 7 är godkännt, men inte halv! Så satte på tv:n och la mig en stund till i sängen. Låg och lyssnade medans hon satt och skratta åt Musse på Playhouse disney. Vid 7 började hon gnälla så det var ju bara att dra sig upp. Tog med täcke och kudde ut och la mig där och mös med ungen.

Sen blev det ny blöja och frukost innan vi klädde på oss och mötte upp C&J&L och gick till dagis.

Efter lämningen blev det en kaffe i centrum innan Cassandra skulle in till frissan. Jag fick passa Lexus som låg och sov större delen av tiden, men jag fick snosa bebis sen ;) LOVE IT, men hoppar gärna bajsblöjorna ;P

Sen blev det kaos, tågen gick inte och jag var tvungen att ta mig till Hammarby sjöstad för intervjuen,men som tur har jag Totte, som kom och hämtade mig och skjussa mig dit. Den gick jättebra och jag ska dit nästa vecka på provjobb :)

Nu ikväll ska jag dra iväg till gymmet med Amina, skönt! Och imorrn blir det simning själv =( Cassandras Christofer har fått jobb på dagarna nu, så hon har ingen som kan passa Lexus under tiden, men vi får simma på kvällarna jag är ledig ;)


Kommentarer
Veronica, mamma till Nim.

Ok då är jag med :) vad kul att intervjun gick bra, grattis! Vad är det för jobb då? :)

2011-02-15 @ 22:02:23
URL: http://attblifler.blogg.se/
Twiggy - Mamma till Nemo & Gravid

Ett spa hotel i Ystad =)

2011-02-16 @ 10:30:50
URL: http://twiggzy.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Grattis till provjobbet. Måste gjort bra intryck på intervjun =)

2011-02-16 @ 10:33:50
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0