23 feb

Andra maskinen på.. har jag sagt att jag älskar våran tvättmaskin! Så skönt att bara kunna slänga in en hög tvätt och sen ha det rent, slippa gå till tvättstugan, slippa släpa på allt! I LOVE IT!

Ska försöka hinna med en maskin till, så är nästan tvättkorgen tom :)

Idag blir det provjobb, så jag har legat i badet och skrubbat mig sen ;) Riktigt mysigt att ligga en stund och bara slappa, slippa tänka och bara halvsova :) Snart blir det lunch och sen vila lite innan jag åker :)

Det ska bli riktigt kul, och jag hoppas allt går bra! Vill verkligen ha jobbet! Men men, mer info om jobbet kommer nog imorgon, vet inte när jag slutar ikväll, men runt 23 tiden kanske??


Kommentarer
Ellinor

JÄTTELYCKATILL!

2011-02-23 @ 11:23:16
mamma

Hoppas att det gått bra och att allt funkat.



kramis

2011-02-23 @ 20:17:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0