Torsdag

Torsdag är nästan slut, jag har tänt upp alla ljus i vardagrummet, det ska antagligen lukta lite nytvättat efter ljuset jag fick av Denice i present, men eftersom jag är så täppt känner jag inte det.

Skulle egentligen jobbat idag, men har inte kännt mig kry på senaste, så igår slog det väl till :/

Men jag och Elsa har haft en mysig kväll, trots lite bråk och skrik från damen. Men vi har hunnit baka några pepparkakor, haft glasyr på de, lagat och ätit middag och sen tittat på julkalendern.
Totte är nämligen på julbord med jobbet :)


Jag har dessutom hunnit hämta mitt paket från Tassimo, lite te och kaffe till min maskin, testat teet idag, tog skogsbär och det smakar underbart!!

Så nu ska jag bara slappa inför en pluggdag imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0