Reafynd

Vilken storm vi hade inatt, en tall utanför oss har vält och överallt ligger det grenar. Men nu är det lugnt igen :)

Idag har jag haft en shoppingdag med Jessica, vi har hittat massa, till barnen som vanligt....
Varför blir det alltid så?? När man väl ska shoppa till sig själv, blir det till barnen...
Fick en ganska bra förklaring tidigare idag; Barnen passar oftast i allt, men inte vi vuxna ;)

Elsa fick lite nytt i garderoben, bla Lindex snygga jump in och annat smått och gott ;)

 

Jump in Grå
Till mig blev det lite underkläder och en lykta som jag suktat efte ett tag, nu var den på halva priset så den fick flytta hem till oss ;)




Nä, nu blir det sängen, imorgon blir det förhoppningsvis en fullspäckad dag med mig och Elsa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0