4 dagar

4 dagar kvar, idag ska det städas lite, får se hur det gå med en liten tjej här hemma. Ingen av oss fick så mycket sömn inatt, sen blev det inte bättre av att när jag vaknade och skulle sätta mig upp så rann det konstig vätska ur näsan på mig, blodblandat(sorry) Sen dess ha jag blödit näsblod som runnit ne i halsen/munhålan, rätt så vidrigt. Men för nån timme sen slutade det, som tur va. Nu håller jag på med lunchen till mig och damen, har hunnit städa lite.

Efter lunch ska vi nog vila lite :) och sen väntar dammsugning och fika hos Berit



Kommentarer
Ellinor

Näsblod är ett tecken på stress,var rädd om dej!Kram

2011-12-20 @ 10:02:25
URL: http://elligrta.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0