Fredag

Det börjar lösa sig nu.

Har verkligen inte haft någon ork här hemma till att uppdatera, men nu är jag både barnledig och har lite ork:)

Hela veckan har jag vart i skolan eller pluggat, igår hoppade jag in några timmar och jobbade, märkte hur mycket jag saknat barnen!

Men sen har annat också strulat den här veckan, fick mitt besked från kommunen om att få plugga B delen, eftersom jag bor i en kommun och ska plugga i en annan måste jag ansöka via min kommun, eftersom de måste betala, men den här gången avslogs min ansökan med motivering; ej priorteras. Hm tänkte jag, så jag och Cassandra, som fått samma på sin ansökan till A-kursen, gick igår dit och pratade med intendenten, som förklarade. Jag ringde imorse till rektorn och förklarade min sits, jag har ju börjat den utbildningen och kommer få fortsätta till hösten! Fy fan vad skönt!

Sen har lönekontoret strulat, min timrapport har kommit bort! Så jag får vänta på lön, skoj?!! Nej inte direkt!
Men det verkar ha löst sig nu, lät iaf så när jag pratade med lönekontoret nu på morgonen.

Ikväll ska vi iväg på kräftskiva, ska bli riktigt skoj! Elsa ska sova hos sin morfar, så får vi hämta henne imorrn.

Nu ska jag proppa  mig lite lunch, sen lägga mig i ett  bad med bubblor och en ansiktsmask.

Tudels!


Kommentarer
Berit

Skönt att det löste sig! Hoppas du får riktigt skoj på kräftskivan. Kram Berit

2011-08-26 @ 11:57:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0